شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۵۴۸
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱

فکرشهر: جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران شهرستان دیلم یک دستگاه تریلی حامل178 راس دام به ارزش 6 میلیارد ریال توقیف شد. 

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ سهام صالحی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشريح اين خبر گفت: روز گذشته در پی دريافت اخباري مبني بر قاچاق احشام توسط تعدادي افراد سودجو به کشورهاي همسايه از راه مرزهای زمینی و دریا، ماموران انتظامي شهرستان دیلم موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران ایست و بازرسی شهید موسوی در این راستا یک دستگاه کامیون کشنده (تریلی) حامل 178 راس دام فاقد مجوز قانونی را توقیف کردند، تصریح کرد: ارزش محموله مکشوفه بنا به نظر کارشناسان 6 میلیارد ريال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان بیان داشت: با توجه به اينکه قاچاق كالا پديده اي است كه از جهات گوناگون، حيات سالم اقتصادي و فرهنگي يك جامعه را تهديد مي كند، تأکيد کرد: پليس با تمام توان و جديت همواره آماده است با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله کند و سامانه 110 به صورت 24 ساعته آماده دریافت درخواست های انتظامی ،اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر